lördag, december 01, 2012

Idag tog jag och Emmie sovmorgon
Simon sov borta och Linus var med på jobb i skogen.
Sen blev det innebandymatch och Digers vann lite för stort, för att matchen skulle vara rolig att se på.
Grabbar kvar i sporthallen för att kolla mera på matcher
och jag och Emmie åkte hem och sov middag,
eller hon sov och jag fick lite plockat och pyntat.
Tog sen grabbarna med mig för att handla till middagen..
stort misstag
för fasen vad dyrt det blev att ha med sig dem
men maten blev då väldigt god
Emmie är nu i säng och vi softar i soffan med varsin dator och lyssnar samtidigt på 
"Så mycket bättre"
familjeumgänge på hög nivå
Imorgon match igen.. Tack å lov ligger alla matcher denna helgen på hemmaplan


Å med Bebis är det 29 dagar kvar till BF
och det röjes runt i magen så jag tror den ska komma ut genom huden

och samtidigt som det är smått obehagligt ibland, så njuter jag väldigt
och jag får fortfarande må otroligt bra
Vilket jag är tacksam över med tanke på att det ändå är graviditet nr4
och jag haft krämpor med dem andra.
Och har Emmie att springa efter..
Ny koll på Måndag och lägeskoll, så jag hoppas vi mår lika bra då

Inga kommentarer: