tisdag, februari 21, 2012

Hjälp!!

Alltså mitt minne
det har blivit sjukt dåligt..
Jag missade ju nästan min födelsedagsMiddag här för en månad sen
och igår
ja då missa jag ett möte/träff
fast jag hade pratat med personen på morgonen
och sagt att jag skulle komma
även pratat med E om träffen
sen var det borta

helt väck
inte ett minne
kommer inte ens ihåg vad jag gjorde på eftermiddagen
 men jag kan ha slumrat på soffan just timmen innan..
och det var även uppskrivet
men vadfan hjälpte det?!?!
Nada!!
Så detta börjar bli skrämmande...

Blir det bättre då jag slutar Amma??
För de är väl därför minnet har blivit så sjukt dåligt?!?!

 Sen imorgon så ska jag träffa personen som höll i träffen
Pinsamt!!

1 kommentar:

Ellie sa...

Kan tala om att minnet blir inte ett dugg bättre när man slutat amma :-p