söndag, september 18, 2011

Förlåt alla..

Men jag är liksom inte på humör
och NÄJJ jag har inte åkt in än
och JO det har varit dags för länge sen
 Jag tänker sluta gå in på affären
jag tänker nu skicka in barnen
lättretad satan just nu
 det
trycker
spänner
drar
Överallt
och
bebis rör sig så att det gör ont
bara denna väntan på att det ska dra igång
Gaah!!
Tid i Mora imorgon iallafall
får se vad de säger om fortsättningen på det hela

Så förlåt att jag inte är speciellt trevlig
det är otroligt frustrerande att gå över
och jag är inte vidare duktig på att bita ihop just nu

3 kommentarer:

Ellie sa...

Puss på dig min underbara vän <3

ulle sa...

Kram till dig Linda! Klart du ska skicka in barnen,jag hade inte heller pallat :)

Malin sa...

Men du, du ska inte vara trevlig just nu faktiskt. Fast jag tycker att du är det ändå :) Puss!