fredag, september 23, 2011

42+1 ... + 16 dagar

Trodde aldrig att det skulle gå såhär långt
och Planeringen med barn innan helgen
den sket sig
Då min kropp inte sammarbetat överhuvudtaget
Totalt omoget
inge öppen
stor jävla besvikelse
då allt som hänt med kroppen
inte påverkat ett skit
Gaah!!
Och då gör det inget eftersom jag och bebis mår så bra
bebis mår så jävla bra så den kan säker ligga kvar ända tills jul om den fick

Bara för allt detta
plus att graviditet flytit på hur bra som helst
och jag haft relativt lätta förlossningar innan
så kommer jag få ett helvete denna gången

Jaja, snart kommer det visa sig iallafall

Om detta är jobbigt?!
ja

3 kommentarer:

Ellie sa...

Kram <3

Malin sa...

Ja, kram...man vet liksom inte vad man ska säga mera. Men jag tänker på er helt tiden så gott som och jag försöker med tankekraft att få ut den där lilla ungen. Puss

ulle sa...

Grattis Linda till flickan! Äntligen :) Kram