måndag, augusti 29, 2011

Nya vrålåket och lite till


Får blir bättre bild sen vid tillfälle

Idag hämtades Bebisens vagn ut
så nu står den här i vardagsrummet
känns overkligt på något sätt
fast jag gått genom detta 2 gånger förut
så känns det väldigt nytt
väldigt konstigt
men det kommer bli bra detta.
Och just nu mår jag riktigt bra
mår bättre nu än jag gjorde i början
trots att det drar lite och jag är ofärdig
och har sammandragningar med ojämna mellanrum
men det kan jag ta, med 1 vecka kvar
foglossningen har gått tillbaka och känns knappt av
Tack och lov!
 men det är nog tack vare att jag gick hem från jobbet
Fast FK tyckte jag kunde jobba halvtid
för medans jag jobbade hade jag det jättejobbigt

Känns som det mesta är klart här hemma nu
ifall Bebis nu vill komma ut

och sen vill jag Gratulera
J och L
som i helgen fick en liten Elvira
jätteGrattis till Er

2 kommentarer:

Malin sa...

Linda, tänk att ni ska få en bebis :)

Ellie sa...

Det är känns lite konstigt att tänka Snart sitter du där med en lite :D

Nu är det nära, väldigt nära ;)