måndag, augusti 15, 2011

3 veckor kvar...........

V 36+3
Jodå
ca 3 veckor kvar till BF
men kan ju komma när som eg.
När hallen är klar
så ska jag ta tag i allt som har med Bebis att göra
tror inte jag förstått än hur nära det är
pga att jag inte är tillräckligt less kanske?!?!
Trots att kroppen nu blivit extra tung
på bara en vecka
ryggen börjar kännas av
knäna även så
osv osv
kroppen gör allt för jag ska ledsna och fatta
men jag sitter ändå här och myser när Bebis rör sig i magen

Hur som
Bästa Malin ställer upp som chaufför om jag behöver åka in
under veckodag
Bebiskläder är packade i väska
Kläder sorterade
Sängen står redo att tas hem från mina föräldrar
Alla BraOchHaSaker ligger i skrubben
 så jag har iallafall lyckas planera ihop lite iallafall
Men Ska ta tag i mera sen bara hallen är klar

Inga kommentarer: