måndag, juli 04, 2011

Lite uppdejt


Torsdagen spenderades ju lite ute i solen
ca 2 timmar
och jag blev röd direkt

fast på bilden ser det mera grisRosa ut


Fredagen 

ja då var jag på jobbet hela dagen

Lördagen
Den spenderades på JärvZoo
riktigt trevligt

Simon och Malin
vid lilla kalven

Lilla Vargen

En liten Simon

 Linus
och Rolf i bakgrunden

Tjockismagen i V 30+2


Söndag
Ja den sov vi bort halva dagen
 och sen blev det inget vettigt gjort alls
så vi sega mest omkring och åkte på fika
och bjöd in oss på middag
TAckTAck!!

Måndag
Mvc och allt såg bra ut
magen mätte 30 och hamnat på medellinjen..
Tjo!!
hjärtljud 146

Kvällsjobb idag och
mera folk har upptäckt magen
och 3 spekulationer till om tjej i mage
men vi får allt se

2 kommentarer:

jOhanna sa...

Mys me magen.. Saknar min litegrann fax. Men inte i värmen då..
Fanns d ingen stor stygg varg där i Järvsö som du kunde ta me hem till mej heller?? :P

Malin sa...

Jag trodde det var döa renar som låg där och tyckte att du knäppt läskiga bilder, typ som mina får du vet Haha!
Fan, va fort tiden går, snart kommer Douglas!!