måndag, september 06, 2010

Ibland funderar jag om hissen går ända upp..

Och så kommer det en kund
som tar fart med sin vagn

och som sen släpper den,
så den kommer farande mellan våra kassor
den rullar mot kassa 2
men kund tar kassa 1

- Jag skulle bara se vilken kassa jag skulle gå i
- Eeh okay!

Sen slänger kund upp grejer på bandet

så det bara smäller om det
jag har väldigt svårt hålla mig för skratt
helst då N står på andra sidan och fnissar

sen när det är dags för att betala
så frågar jag efter ICA-kort
det hade kund hemma
- ja men då får du ingen rabatt på kyckligen

- ja men det ligger hemma på byrån, skriv på kvittot
och dra av rabatt, så kommer jag in sen med kortet
- Tyvärr funkar det inte och göra så.
- Mummel, mummel.... vad kostar den egentligen då??
- 62kr
- Men dra av då så kommer jag in sen någon dag
- Kan tyvärr inte göra det
- Då ska jag inte ha någon kyckling.. MummelMummel


Väldigt tacksamt att vara kassörska ibland

Inga kommentarer: