tisdag, augusti 17, 2010

Efter en dag som denna

Ja då är det skönt
med två dagarns ledighet

Hörde några inte alls roliga rykten igår
jag hoppas de inte stämmer
fast och andra sidan
så skulle jag inte bli förvånad alls
för hört liknande förut
hör jag något igen
ja då måste jag göra något åt saken

Linus var till Optiker igår
HEj
något han ärvt från mig

synfel
kul
vi hade ganska exakt lika fel
fast han behövde dock inga glasögon
än
han får känna efter själv
hur han tycker det är sen när han början skolan
osv

3 kommentarer:

Malin sa...

Rykten är inte bra, men oftast är dom inte sanna. Och man ska väl inte riktigt tro på rykten heller, bättre att fråga den det gäller om det är sant.

PinkAngel sa...

Håller med Malin till fullo :) Du vet ju hur det är i den här hålan :S
Kram

LiNdA sa...

jo i know..
jag hoppas ju det är bara Rykten och ingen sanning i det som jag hörde.