måndag, juli 05, 2010

Härliga semester. Ge mig flera veckor ledigt...

Inne på tredje veckan på semestern nu
ångesten börjar komma
vill inte börja jobba igen

har idag hunnit med lite hojåkning iallafall
på tiden
härligt!

Annars har vi bara tagit det lugnt
inte känt att vi måste iväg på något
bara softat vid bassängerna
njutit av solen
fiskat på kvällarna
så som det ska vara

E´s bebisförlossning blev jag blåst på också
tack vare att de vägrar vända sig
så blir hon snittad
och då fick inte jag följa
Attans!
som jag sett framemot det
men de kommer iallafall nu i veckan
mys!

Simon fick följa till Götelaborg i helgen
åkte med mormor ner
och han har ringt hem flera gånger varje dag
för att han saknar mig
Gullunge
och nu börjar jag också sakna
fast ikväll är han hemma igen

1 kommentar:

Ellie sa...

Känner mig lika blåst jag med. Har ju stenhårt räknat med att du ska med. Sen vart jag snuvad på att det vart kejsarsnitt som jag verkligen inte ville :(
Men men det för nå gott med sig det med...