onsdag, januari 13, 2010

Lediga dagen..

Började med Televäckning..
Tack!!
Behövligt
Lämna ungar i skolan
Tandläkare
och allt såg bra ut
även 450kr rabatt på priset
TAckTAck
ännu mera behövligt
då mitt konto nästan är slut märkte jag
Inte så skoj när det är alldeles för många dagar till lön
men felbetalningspengarna är på G in iallafall
J och Lilla L kom på kaffe
Tvättat
Slöat
Inte gjort saker som planerat
Hämtat Simon hos kamrat
Fixat middag
Slöat soffa
och nu är snart denna dag över

Sis har stora kläckardagen idag
spännande

Ont har jag fått igen också
så ska strax slänga barnen i sängen
ta dusch och sen lägga mig i soffan och bara va

3 kommentarer:

Nina sa...

Inte roligt när pengar tryter redan.. spenderat för mycket kanske?

Precis, "stora kläckardagen". Vi får nog vänta en vecka till MINST.

LiNdA sa...

Nja.. dålig lön, mycket räkningar, jul.. behöver jag säga mera?!

Nina sa...

Nepp