måndag, december 28, 2009

Som ett tidsfördriv så stal jag en lista från Malin

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Näjj jag tror inte det, eller jo.. åkte massa husbåt och levde sjöliv

2.Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav aldrig några löften, så hade inga att hålla

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jao, några stycken ploppa ur sig knodd

4. Dog någon som stod dig nära?
Näjj

5. Vilka länder besökte du?
Inte ett enda.. slår till med det nästa år

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Inte vad jag kommer på..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
ooh, många olika datum för olika händelser

8. Vad var din största framgång 2009?
....

9. Största misstaget?
misstag?! blidde inga såna

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nja, kan jag inte påstå, två sjukdagar tror jag

11. Bästa köpet?
Det gjorde jag 2008

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Min bil

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja självklart, massa saker

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?
Ingen aning..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Helt klart gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mera ledig

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
dont know

18. Hur tillbringar du julen?
tillbringade den med familjen

19. Blev du kär i år?
Näjj, inte i år heller

20. Favoritprogram på TV?
såpaqueen, så har ingen favorit, ser allt.. nästan

21. Bästa boken du läste i år?
Kommer inte ihåg vad den heter, men den var bra

22. Största musikaliska upptäckten?
Nada

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
jajamensan

25. Något du önskade dig men inte fick?
näe, men fick något jag inte vela ha

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
tillbringade den på jobbet
puh, vilken dag

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej!! mitt år har varit bra

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Bekväm

29. Vad fick dig att må bra?
Massa småsaker


30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Wentworth Miller

31. Vem saknade du?
de som inte finns nära

32. De bästa nya människorna du träffade?
De bästa finns redan
sen gillar jag merhänget som blivit med Fröken F

Inga kommentarer: