söndag, november 15, 2009

Helg uppdejt

Fredag
jobb

Sen ner till bowlingen och hälsa på E
som satt i garderoben
sen vare bara hem och i säng

Lördag
jobb
till bowlingen på "fest"
visa upp trevliga och sociala fejset
jag och J roa oss styggt åt div fyllon
blir man sådär själv?!
B var lite för glad i spriten
så han fick ägna sista timmarna åt att dricka vatten
slapp leka chaufför
så åkte hem och sov
ja iallafall försökte
sov som en kratta

Söndag
Vakna upp tröttare än tröttast

och med tanke på jag duscha innan sängen
så hade jag frisyr a la tuppkam
Orka fixa!?!
Näjj!!
spraya på det lite bara
men de gick bra det också
Chark D trodde även jag fixad till det så
Simon å andra sidan
han fråga vem som fixat håret
för de såg konstigt ut

Jag har även Sovit soffa
skulle ha tvättat
men skjuter det tills imorgon

Barn kom hem
slängde dem i dusch å bad
och sen i säng

jaha och nu var helgen över
Vardag imorgon och ny vecka
yey!

79 dagar kvar!!

Inga kommentarer: