lördag, oktober 24, 2009

Göteborg


Nu har jag och barnen höstlov
tillbringar några dagar i Göteborg
skönt!
seg resa ner
Snöväder
Regn mest hela vägen
och en enorm trötthet
men det gick bra ändå
har även fått
min nyckel


den fulaste nyckeln jag sett
som ett kreditkort
Vart ska jag göra av den?
Får den plats på nyckelknippan?
Hur lätt är den att hålla reda på?
känns mest strange alltihopa
men men
lär väl bli bra
hoppas jag
imorgon drar jag och sis till Ullared
för shopping

Ska ställa om klockan nu och krypa till sängs
så blir väldigt tidig sänggående idag

2 kommentarer:

Malin sa...

Så det blev snö, som jag sa :) Nyckeln var ju inte direkt fin men ovanlig, iallafall för mig som bara ägt gamla bilar :)

LiNdA sa...

Den är väldigt ovanlig för mig också faktiskt..
känns skit konstigt
och jodå, lite snö blev det, lite snöblandat ända ner till Vansbro, sen blev de bara regn.