torsdag, oktober 01, 2009

3 veckor kvar

Sen drar vi till Götelaborg
Höstlov
Lovely!
jag har tagit föräldraledigt
skönt med sparade dagar
såhär 7år efteråt
pratade med Sis idag
och önskade tripp till Ikea
HallMöbelSpan
hon är ganska less på mina Ikea trippar
bara för hon råkar ha det på andra sidan vägen
medans jag har 20 mil dit
Plötsligt tog hon upp
Ullared
och ville dit
inte säger då jag Näjj
VinterShopping
I like

Annars har lediga dagen varit lugn
Promenerat
Barn varit i skolan
Barn lekt med kompisar
Soft
Jag har
tvättat
Handlat
Fixat Tacogratäng
Haft Torsdagsmys
eftersom barnen åker till pappa sin imorgon
Bäddat rent i sängen
nya täcken
så fått lite gjort iallafall
imorgon inleds jobbhelg igen
tyckte jag nyss jobba helg
och nu äre dags igen
suck

1 kommentar:

Malin sa...

Och jag tycker att det var evighet sen vi jobbade helg. Va olika man kan tycka. Inte för att jag älskar att jobba helg men det känns som längesen ändå.