måndag, augusti 31, 2009

Svininfluensa hysterin

Helt makalöst
vilket liv det är om den
jag har iallafall fått en förkylning
vilket gjorde att jag valde att vara hemma idag
pga mitt jobb
då jag träffar väldigt mycket folk
kan ju tänka mig reaktionerna som kunde ha blivit
så idag har jag pysslat lite hemma
tvättat
röjt i köket
Linus fick åka med mormor och handla
han var så duktig
och fixade allt galant
packade även ur påse när han kom hem
sen har jag även sovit bort två timmar idag
totalt slut
och imorgon
då äre inventering på jobbet
som jag längar
INTE!!
jag är på bättringsvägen
ska tydligen inventera fryst
kul
verkligen
ser framemot att tillbringa tid i frysen
eller nedbockad i frysdisk

bakat bröd på kvällssidan
har jag också lyckats med idag
så nu luktar det nybakat i lägenheten
det är trevligt
mumma

Inga kommentarer: