onsdag, augusti 26, 2009

Köket och Hallen


Da kitchen
me lite möbler
det är en väldigt skillnad
ett varmare
och trivsammare kök


Hallen
slitit ut garderoben
väck med skiten
så nu lär jag få tumme ur
och börja med målning
så snart som möjligt

imorgon
då kommer mattan in
ska bli spännande och komma hem

från jobbet
hoppas det blir bra
och jag har nog

kanske
eventuellt
typ
ändrat mig om hallen
hur jag vill ha det
och hallmöbeln ja skulle ha
den var slut
annan modell fanns
i endast
svart och vitt
så väntar ett tag till

tills det är målat och klart
fåse hur jag ska göra sen


3 kommentarer:

nina sa...

Snyggt!

nina sa...

När läggs golv i hall?

LiNdA sa...

Den läggs in imorgon.. det var för hög luftfuktighet så han ville låta allt torka riktigt.
han rev ut hela mattan och spackla där med.