tisdag, augusti 04, 2009

Dagen idag

När jag kom hem från promenaden
så väckte jag barnen
de sover verkligen länge nu
dags ändra på det
sen har det tvättats
ex antal maskiner
promenerat till affären
fixat pannkaka
cyklat till campingen och runt
nog för att vi slöat idag
så har vi ändå gjort lite nytta
rört på oss lite sådär

Vädret idag
är verkligen klibbigt
aldrig är man då nöjd
men hellre såhär än regn
imorgon är planen lika som idag
kliva upp tidigt
för promenad
sen även
Tandläkarbesök
Kalas
Möblering
Städ
1,5 vecka kvar
suck

4 kommentarer:

nina sa...

Bara 1½ v kvar av sem..Usch då.
Jag har inte långt kvar jag heller av min 1 år & 9 mån "sem".. snyft

LiNdA sa...

makalöst hur fort tiden går eg..

Ellie sa...

Vad ska du möblera?

LiNdA sa...

skulle fixa i ordning i simons rum,
men blidde inte så idag, för fint väder :o)