måndag, juni 15, 2009

Helt jä-la makalöst

Min fucking telefon
börjat balla ur
IGEN!!
Marcus är iallafall förvarnad
att den kanske kommer in
och denna gången
blir TREDJE gången med Samma fel
likamed NY TELEFON
femte gången totalt
Bra telefon
suck

Annars då
jo dagen gick ganska snabbt
mycket folk
Solsken såhär på kvällskvisten
Alltid trevligt
och jag sitter uppe alldeles för sent
med tanke på att klockfan ringer 05,45
och jag hoppas dagen imorgon går fort
sen är jag ledig på onsdag
wiiieee
och jag måste få ungarna att bestämma sig
om de ska stanna hemma över midsommar
eller åka Torsdag till Söndag
med sin far ner till Kenneln
nyss skulle Linus åka och Simon stanna
nu är rollerna ombytta

På Fredagen om 32(kändes förjävla långt plötsligt) dagar
klockan 16
Då stämplar jag UT
4 veckor Semester
Längtar!!

Inga kommentarer: