lördag, juni 06, 2009

Dagen

Har varit soft
alla varit mest trötta
men Rikard tog grabbarna med sig och åkte till båten
där hans familj var
så de passade även på att fiska lite
Jag och sis tog Rocky i vagn och traska ner till Ikea
Allt jag shoppa var 4 st 10-pack batterier
japp jag fått ny pervers sida
glödlampor är lagda åt sidan
batterier is the shit
Och på Ikea var det två ungar som bråkade och slogs
de kom närmare vagnen
tills de stod alldeles bredvid och mata sparkar
både jag och sis var precis påväg att öppna munnen
när dam bakom oss gav ifrån sig ett
"NU LÄGGER NI AV"
sen fortsatte hon helt soft att titta vidare på sitt kök
och ungarna försvann
vet inte ens om hon kände ungarna överhuvudtaget
men jag skulle vilja haft kort på min och syrrans min just då iallafall
och sen var det svårt att sluta skratta
sen har de varit mest hemma mys
imorgon
beroende på väder
blir det
Ullared för spendera pengar jag egentligen inte har
eller
Slottsskogen för titta på djuren och mysa i naturen
och nu är jag mest skittrött och ska krypa ner

3 kommentarer:

Malin sa...

Tack så jättemycket för att du sms'a och frågade om jag skulle ha nåt. Du är en klippa när det gäller ikea.

PinkAngel sa...

Mig messade du inte din lilla skit ;) Var du rädd för att få släpa runt på en massa ljus :P :D

LiNdA sa...

nej dig törs jag ju inte sms:a du är ju ikea shoppoholic.. och det har jag inte plats för ;oP