tisdag, maj 19, 2009

~ Tisdag ~

Jobb of course
megaStrömAvbrott
Tack vare en som grävde av kabel
totalt svart
men vad tyst och skönt det blev
inget surr från kassor
och satansjävlafucking glassbox
bara tyst och skönt
kunder fick gå tillbaka med grejer
Malin och Johan fick mota kunder i dörren
och skicka dem vidare
efter ca 30-45 min fick det igång det hela igen
tycker de hela var ganska roligt
men sjukt hur elberoende allt är

Hämtade upp kidsen
och sen fick vi följa med ut på sjön i båt igen
bra härligt!
om vädret tillåter så blir det en tur i helgen med

Kul att vi får följa med

imorgon blir det Kotknäckardags igen också
väldigt behövligt
då jag haft ont i flera veckor
men i stället för att göra något åt saken

så drar jag ut på det
för det kan ju gå över
men imorgon så är det iallafall dags
för knäckning och massage

imorgon håller jag även tumme för att M fixar skrivningen
då det utlovats Chaufförverksamhet
så fort jag behöver

Nu ska jag nog tänka på och dra mig till sängs
Tack och Godnatt

Inga kommentarer: