söndag, maj 10, 2009

~ Söndag ~

Gjorde en repris
och vaknade även idag klockan 10,30
skitväder ute
så idag kan man vara inne med gott samvete
men gårdagen var iallafall trevlig
åkte upp för grillning
vedhuggning var i full gång där uppe
så när vi kom så hade mor B precis satt igång kaffe
så blev lite kaffe och fika
mor och far B for hem
och vi började med grillandet
och jag min klant
hade ju inte tur i köket
först rasade ugnsluckan ur fästerna när jag skulle öppna den
sen lutade jag mig mot diskmaskin
då rasa en plåt under maskin
flyttade mig då mot diskbänken
slängde upp handen på bänken
och kläckte kommentaren "Nu kan väl inget hända"
och sopade till plastskeden så den flög iväg
BB och M´s skadeglädje var inte nådig
men det bjuder jag på
Maten smakade iallafall bra
sen kom även B´s E
kollade Robinson
spelade Kubb (skitspel)
L och tjej kom också upp och joinade in
de som var bäst på kubb var ändå Linus och Simon
sen blev de så kallt så vi gick in för pokerspel
Barnen fick spela Tv-spel
vid 23,30 så gick jag All in
torskade och åkte hem
vi hade iallfall en trevlig lördag

Inga kommentarer: