tisdag, april 07, 2009

~ Tisdag ~

Efter jobbet så for jag ner till Apoteket
väntetid ca 40min
lagomt segt sådär efter jobbet
kom ut 500kr fattigare
och då fick jag inte ens allergimedicinen
den kommer på torsdag
billigt och bra
Tankade även bilen
även där ca 500kr
tjoho så lätt de går att bränna pengar
men sen fick jag iallafall åka till ett dukat bord och få mat
som R fixat
Gott som fasen
TAck!!
sen fick jag även mina axlar masserade
Behövligt!
sådär vill jag ha det varje dag
Mat på bordet och massage
vilken jävla dröm
Sen starta jag även upp hojjen
Ojojojojojojojoj
härligt härligt

2 kommentarer:

Ellie sa...

Lite smått sugen på en åktur nu va? I detta fin väder som är nu... Men skulle tydligen regna i två dar nu, gör inget jag jobbar ju ändå...

LiNdA sa...

lite smått sugen?!?!
AAaah.. det är ett ENORMT sug!
imorgon är jag ledig, kan ju lova att det inte är fint väder då iallafall..
men snart påskledig.. En HEL vecka, fan om det inte ska vara lite finväder då..