torsdag, april 23, 2009

Gaah.. vilken dag

segaste dagen på länge
och jag har varit så trött
sjukt trött
skyller på de Allergipiller jag fick av CharkDaniel
barnen fick följa med H hem från Fritids
så jag handlade lite innan hemgång
väl hemma drog jag igång dammsugaren och sprang ett varv runt
sen ringde jag H för hemskick av barn
blev i tele en stund
så passade då på att vattna blommor
torka av lister, dörrar och speglar
tills jag inte orkade mera
shit vad huslig jag känner mig
och plötsligt så bara hatar jag vårsolen som får dammet och skiten att synas nå så fruktansvärt väl
och så bara Hatar jag alla jävlar som åker runt på hojjarna sina i finvädret
jag vill också ut och åka
Nu ska jag äta lite och varva ner

3 kommentarer:

nina sa...

Vad sägs om att sluta hata och börja älska???
Se lite positivt på saker o ting ;)

Bestämt när de blir tripp till götelaborg???

LiNdA sa...

jag älskar solen, har tittat på den innefrån jobbet heeela dagen :o)
så tillåt mig vara lite bitter en sväng sådär.
nja början på juni kanske??
föräldraskapet skulle ju ner den helgen jag planerade kring..
så måste kolla vidare lite i kalendern.

Malin sa...

Ja, dagen har verkligen varit vidrig. Så seg och vidrig så jag tyckte tillochmed synd om dig som hade en timme kvar när jag fick gå hem. Kunde inte ens känna den vanliga skadeglädjen...haha!