onsdag, april 01, 2009

fortsättning på dagen..

hmm, det skulle behövas en omgång med tvål och vatten här
det var det första besikningsmannen sa då han öppnade huven
Ops!
hur som
bilen gick iallafall genom utan anmärkning
eller
jag skulle borsta av bromsrör och spruta på skydd
`samtidigt som du gör motortvätten´
kläckte han ur sig och skrattade gott
tror han tyckte min bil var lite skitig
de andra gubsen pratade väldigt
och undrade hur de gick med hojen och så vidare
jag är fan kändis på besiktningen
Eller gillar de bara den korta kjolen och urringade tröjan?
köra hoj i slampstövlarna kan bli en utmaning sen
men ska nog få det och fungera också
alla har vi våra sätt och få godkänt
då jag har 3 besiktningar till att göra innan sommaren
eller
så äre bara så att detta trevliga fejs känns igen

V var iallafall här på kaffe i morse
vi satt ute på framsideBalkongen och hade det gött en stund
trevligt!
Sen på eftermiddagen kom G förbi på kaffe
och ikväll kanske S kommer på kaffe
helvete vad poppis jag är idag

3 kommentarer:

Ellie sa...

Skönt den gick igenom! Vissa har tur vissa inte...

nina sa...

Vem fan åker till besiktningen i kort kort och urringat??????

LiNdA sa...

Den desperata?!?!
men.. det var ett SkÄMT!!!
jag har varken ben eller bröst att visa upp
så jag hade byxor och täckväst.. blondie :o)