söndag, mars 15, 2009

Sånt där onödigt vetande.. som även jag måste lägga upp

100 frågor. (fast är inte riktigt hundra, då frågor fattas)
1.fullständigt namn? Eva Linda Erika B........
2.exakt ålder? 30
3.vart bor du? Orsa
4.bor du tillsammans med? Mina två pojkar
5.husdjur? Nej
6.färg på ditt hus? Tegel??
7.när är du född? 24 Januari 1979
8.klass? Handels
9.vilket år tar du studenten? Tog studenten -98.. tror jag??
10.något jobb? Japp, Ica
11.när gick du upp i morse? 09,00
12.när ska du sova ikväll? När jag är trött
13.duschat idag? Nja, en halvdusch
14.kramat någon idag? Japp barnen
15.pussat någon idag? jo men de var väl barnen där oxå
16.vad har du ätit idag? Frukost
17.dagens klädsel? Jeans och tröja
18.dagens smink? Något svart streck under ögonen
19.dagens sötnos? jag själv!!
20.dagens roligaste? När håret mitt var nytvättat och torkat, Simon kommer å första han säger är Igelkott

SOCIALT
21.har du många vänner? Nja inte just, några riktigt Nära, andra inte lika nära
22. hur många har du kysst? OJ.. inte så jag hållit räkning på det
23.vem kramade du senast? Linus
24.hur många har du haft sex med? Inget jag talar om..
25.hur många har varit otrogna med dig? hmm.. nån
27.har du pojk-/flickvän? Nepp
28.vem pratade du med i telefon senast? Eli
29.vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Challe.. gör så

FAVORIT:
31.film? Eeh.. kommer inte på någon
32.låt? just nu Nickelback - Gotta be somebody
33.mat? Har ingen direkt favorit
34.dryck? Coca-Cola, kaffe och någon burk för mycket av Redbull
35.färg? Svart
37.stad? Göteborg
38.land? Har inte vart i så många andra länder än Sverige så..
39.ämne i skolan? Fanns de favorit ämnen där??
40.år? Hmm.. Förra året var ett väldigt bra år.. annars var tonårsåren väldigt roliga

SENASTE:
41.personen du tänkte på? ??
42.personen du kysste? K
43.gången du spydde? 60års festen i oktober??
44.gången du grät? Kommer inte ihåg
45.pizzan du åt? Kebabpizza
46.gången du var i göteborg? Oktober??
47.gången du var i stockholm? Maj förra året, körslaget och hojköp

48.gången du var full? Måste vart mitt lilla partaj.. den 31 Januari
49.gången du var hög? förlossningen -02, lustgas..

50.personen som såg dig gråta? Var antagligen själv..

ANTINGEN ELLER:
51.svart eller vitt? Svart
52.hund eller katt? Hund
53.ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa
54.tv-spel eller datorspel? Tv-spel.. GuitarHero
56.singel eller upptagen? Båda har sina för och nackdelar..

57.hångla eller puss? Hångla
58.ragga eller bli uppraggad? Uppraggad? beror väl på...
59.big brother eller paradise hotel? Big Brother
60.svart hår eller blont? Beror på vem..
61.blåa ögon eller bruna? Spelar ingen roll
62.choklad eller lakrits? Choklad
63.göteborg eller stockholm? Göteborg
64.högerhänt eller vänsterhänt? Jag är iallafall Högerhänt
65.coca cola eller fanta? Coca cola
66.pizza eller kebab? Det beror på vad jag är sugen på..

67.randigt eller prickigt? Nja, beror på hur randigt eller prickigt det är..
68.älska eller älskas? Både och..

69.leva eller dö? Leva så klart!!

ANTAL:
70.personer du älskar? Min familj och alla de där Nära vännerna.
71.personer du hatar? Hatar väl ingen, ogillar mera.. oärliga människor
72.pojk-/flickvänner du haft? 4
73.personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Ops.. hemligt
74.glassar du ätit på en dag? oj.. Yngre dagar då de var utfösäljning på glass, då blev de Massor
75.festivaler du varit på/ska på detta år? Ingen vad jag vet..

76.gånger du haft minnesluckor? jo någon har det väl blivit.. men de har snabbt blivit ifyllda
77.gånger du varit hög? 2 gånger då, om lustgasen räknas.. annars Ingen
78.personer du saknar just nu? Eeh.. 1,2... stycken
79.gånger ditt hjärta brustit? Allt för många gånger..

VEM
80.vill du kyssa nu? ??
81.ska du träffa imorgon? Jag ska jobba, så antagligen en hel hög folk..

82.sjöng du senast för? Mig själv
83.hade du en msn konservation med? Brorsan

84.spelade du tv-spel med senast? Mig själv
85.vill du ta med på en romantisk resa nu? Måste de vara romantiskt? jag vill bara ut och resa..
86.vill du kasta en sten i huvudet på? hehe.. Finns en del
87.förtjänar att dö? Ingen

88.är söt? me myself and I ( har en såndär bra dag)
89.vill du sova med inatt? Någon som vill ligga sked

VAD
90.gör dig glad? Familjen, Goa glada vänner, hojäventyr
91.gör dig ledsen? Många saker...
92.vad vill du helst göra nu? Plocka fram hojjen och dra en vända..

93.önskar du att du slapp göra? Städa och tvätta
94.vill du ha nu? Några miljoner.. så jag kan köpa ny hoj, skoter och då behövs även bil med drag och släpvagn.. så japps, några miljoner TAck!!
95.vill du ha i julklapp? Torktumlare..

DRÖMMAR
96.längtar du till? Våren, och den där utlandsresan jag ska göra så småningom..

97.tycker du om dina betyg? Godkända..
98.ångrar du i ditt liv? Finns några saker..
99.är det bästa som har hänt dig? Barnen och en del andra saker
100.hur mycket är klockan? 14,27

Edit: jag ljög om senaste gången jag var full, det var med syster i öltältet under vasaloppet.. sorry sis, du vet mitt minne...

1 kommentar:

Anonym sa...

HA HA lika tråkigt som mig!!!!