måndag, mars 09, 2009

Min Natt/Morgon

Frossa
Feber
Toabesök varje halvtimme under natten
då jag kände mig konstant kissnödig
Ont
Obehag
Blod i urin
Vakna upp svettig och varm
gick på toan
tog mig till köket för dricka vatten
sen började jag må så illa och allt kändes konstigt
så började gå mot sovrum
sen kommer jag inte ihåg mera
fören jag slog i golvet
och hör mig själv säga Aj
och plötsligt står Simon bredvid mig och undra hur de gick
det går bra nu!!
hela jävla kroppen ömmar
helst höger arm och revben
var den sidan som tog största smällen
Hur som så blire soffläge idag
väntar iaf samtal från VC
se om jag får komma lämna prov

2 kommentarer:

Anonym sa...

Passade du på att kolla upp revebenet nu då?? ;)

LiNdA sa...

hon var där å kände och så.. men de var inget som gjorde ont då, nog för hon mest kolla hur långt upp de hade gått.
men rejäl smäll blev det, för satan vad ont de gör när jag rör mig..
men men, de kommer gå över..