lördag, mars 28, 2009

~ Lördag ~

Efter 2 nätter med minus på sömnkontot
så var jag extremt trött igår
somna av en sväng på soffan vid 22
så blev sängen före 23 en Fredagskväll
vid 00,30 ringde telefon
och jag var kanske inte så trevlig att prata med
minns vad vi pratade om
men samtalet är suddigt
svarade även på sms
när jag idag läste vad jag skickat
så stod det
Sover här med.. hörs imorgon på får göra hur d håll. godnatt
sov nog mera än var vaken under tiden jag skrev
idag klev jag upp klockan 10
efter att ha blivit väckt några gånger
tröttare än tröttast
gled jag upp och fixade lite frukost
men nu
timmar senare så känner jag mig piggare
för lite sömn känns väldigt i efterhand
ska glida genom duschen och bli lite fräsch
få se vad vi ska göra av den här dagen
inte sådär jätteskoj väder ute
Snöblandat regn
längtan efter våren känns av väldigt
har nog aldrig längtat så till våren som jag gör just nu

Inga kommentarer: