tisdag, mars 17, 2009

Den där bilen jag har..

Det var bakbroms som låg på och inte vill släppa
som jag sa
jag är inte helt tappad
så nu är bromsok, backar osv beställt
sen besiktning
och sen ska jag byta bil
eller iallafall titta efter ny bil
dags för det nu
har funderat på det ett tag
fast de tar emot
fäster mig alldeles för lätt
får separationsångest
å jag gillar min bil
Rikard blev eld och lågor och skulle börja leta redan imorgon
bad han ta det lite lugnt
får se hur allt blir
får Rikard bestämma så har jag ny bil redan imorgon
någon som vill köpa min pärla
en V40?

6 kommentarer:

Malin sa...

Det är jobbigt att skiljas från bilar. Men vissa bilar är man arg och besviken då och då är det inte lika jobbigt. Tro mig. Fast jag kanske kommer att få gå i terapi sen när jag kommer på att jag faktiskt älskade skiten engång i tiden Haha!

Anonym sa...

Nej tack vill inte köpa din bil men skulle vilja ha en ny jag med men en Toyota... Du kanske ska be Richard kika åt mig med HA HA. Kan vi ta en tripp till Götet tillsammans...

Anonym sa...

Fast kom ihåg vi måste ha bilar med drag. Så är vi en bit på väg... Sen en släpvagn sen är det bara skotern som fattas.... HA HA HA

LiNdA sa...

Malin:
Att ge upp Bettan var oxå svårt, fast hon sluka bensin som satan och bara var såndär dryg bil.. men funkade alltid.
får ju separationsångest av att bara slänga tandborsten, fast har blivit bättre, haha

Ellie:
klart bilen ska ha drag, 1 steg av 3, alltid något. Släpvagn kan vi väl dela på va?
och Götet kan vi ta tripp till ändå, roadtrippa är alltid skoj :o)
och vi kanske hittar bil oxå..

PinkAngel sa...

Jag vill också med :) Vill också ha en bil :)

Anonym sa...

Släpvagn kan vi alltid dela på :) Får se till att skaffa en lite bredare så det går på två... Sen Götet går lika fint att åka till ändå, kan ju passa på att kolla bilar när man är där nere :)