lördag, februari 14, 2009

Vilken dag..

Vaknade till liv runt 9 snåret
då kom Simon och Castor in till mig
och så plötsligt ringde dörrklockan
helt utan anledning
för det var ingen där
så var lika bra kliva upp
Linus kom nertassande efter 10 någongång
sen tog jag Castor på promenad
över sjön och runt
tog ca 1tim
sen kom bästa S å han startade upp skotern
sen var de bara å göra sig klar för skotertur
så vi var ute ca 3,5 timme och åkte
Satan vad de börjar kännas i kroppen
men kul var det
men nu är jag helt slut
å gissar på att imorgon kommer de kännas mera
kort kommer in vid senare tillfälle, då jag har min dator igen
nu väntar vi på bästa S å Thai mat
MUMS!!

1 kommentar:

Malin sa...

Låter som du har en bra dag :)
Mina ungar har alltid fått nåt på alla hjärtans dag av mig. Det har ju alltid var dom och jag, så gott som. Det är det som händer hos oss. Aldrig att vi käkar speciell mat och så heller. Alla firar ju alla hjärtans dag och dom som gör det gör det ju på olika vis.