måndag, februari 23, 2009

....Måndag....

Vaknade upp med ett ryck klockan 7
helt förvirrad över vilken dag det var
om jag försovit mig
osv
jag fick lov kolla kalendern i mobilen
och sen somna jag om
vakna upp vid halv 9
så då klev jag upp
kände mig ganska utvilad
fast efter 10 timmars sömn ska man nog vara det
igår var känslan i magen väldigt mysko
men idag känns det bra igen
pappa ligger tydligen idag
Jag ska fan klara mig genom denna magsjukeTerror

Snart ska jag även ut å övningsköra en liten vända med bror
han ska iväg på någon kontrollkörning
och ville köra lite innan
men kontrollköra idag?
i mora!!
Vasaloppsdagarna
är ju lyckat
Den här veckan är ju en sån vecka
som man absolut inte åker till mora
men men
jag hoppas iaf att de går bra för han

och till den återkommande läsaren med en SonyEricsson K850i
Välkommen!!

1 kommentar:

Malin sa...

Jag vaknade tidigt och var så pigg och glad direkt. Hoppas verkligen att det går bra för din bror. Jag undviker Mora helt och hållet den här veckan.