torsdag, februari 12, 2009

Magsjuka eller inte??

Det är den stora frågan för kvällen
vi blir iaf hemma imorgon alla tre
det är lika med SOVMORGON!!
I hope!!

idag när jag kom från jobbet
var ungarna hos mor och far
de var där för att de varit med till veterinären
de ville det själva
så då fick de följa
De hade varit jätteduktiga
mor tycker de blir lättsammare då de är med
Simon hade börjat gråta ordenligt när de kommit ut därifrån
Linus hade inte visat något
han är en sån som stänger inne allt
en grubblare
så när jag sen kom å skulle hämta
då mådde han inte nå bra
han drack lite vatten
kort därefter låg de en pöl med kräks
mest innehållande vatten på golvet
sen mådde han bra
tills en stund senare
så han kasta väl ur sig ett par, tre spyor till
innan vi for hem
sen dök han direkt i sängen å slocknade
så frågan är
är han magsjuk
eller har han spänt sig så under dagen och varit nervös
å de visar sig med massa kräks???
för som Malin sa
Ni brukar väl inte vara magsjuka?!
å näe
jag kan inte minnas sist någon av oss var magsjuka *pepparpeppar*
hur som
Vi är iaf hemma imorgon
och hoppas på det bästa

2 kommentarer:

Malin sa...

Han började alltså kräkas när du kom, då tror jag ännu mera på att det var känslomässigt faktiskt. Krama honom från mig i morgon :)

LiNdA sa...

ja det märks ju hur han mår imorgon sen..
men jag ska krama han från dig :o)