tisdag, februari 24, 2009

Jag har fasen min charm alltså...

Blev kallad till kassan idag
när jag kom ner så stod en försäljare där
han var in förra veckan med triss och snus till mig
så frågade vad han hade på hjärtat som kommer igen
fråga om han hade mera trisslotter till mig..

- näe jag var i krokarna, ska bort till *piiiiip* (en butik jag inte gör reklam för)
så jag tänkte bara stanna till här och säga Hej och ge dig en Kram

så jag fick en kram
han kolla läget med snuskylen och fråga hur det gick
jag tala om hur det gick
fick en trisslott (NIT)
och sen sa han Tack och hej å gick

trevligt med såna försäljare
han fick mig iaf att bli lite gladAre

å NÄE!!
ingen att satsa på (mors första fråga)
gift å hela kittet
ingen som intresserar mig
men en väldigt kul
karl?
man?
som ser ut som en jättebebis
med otroligt sjuk och rolig humor

Men tydligen har Malin dragit igång kontaktförmedling igen..
känns inte spec tryggt!!

7 kommentarer:

Malin sa...

JO, han är calasons! Supercalasons till och med!

Malin sa...

Alltså inte försäljaren...

Malin sa...

Och vaddå igen? Har jag haft en sån förut?

Anonym sa...

Är väldigt nyfiken på vem hon hittat... Jag vet en kille som har två mindre barn ena jätte liten coh som är singel... Tro om det kan vara han?!

Lite kul att hitta nån till andra Malin men själv blir du inte så glad... :)

LiNdA sa...

En kille med JÄTTEmanlig röst.. och väldigt skäggig, haha
jo roligare vara matchmaker till andra ju :o)

Malin sa...

Ja, men jag är ju en snällare sån än Eli som talar om det för människan ifråga och som vrålar när han kommer in på ica, fast jag förklarat att han verkligen inte är nåt för mig. Och dessutom...dessutom så skulle jag aldrig försöka få ihop dig med en gammal GUBBE!

LiNdA sa...

haha.. sant sant!!

Nej och Tack å lov för det :o)