fredag, februari 20, 2009

....Godmorgon....

Fredag nu då
shit vad veckan gick fort
igår fick Linus ett kastspö och fiskeväska av bästa S
gissa vem som haft väskan med sig i sängen i natt??
En kille som ser framemot och få ut å fiska
Jag och Simon sitter och väntar på att åka till mora
dags för hans årliga kontroll
för sin milda form av von willebrands sjukdom

Sen blire jobbet
inte för jag brukar vara upplagd för helgjobb
men idag känns allt bara bläää!!!
känner mig otroligt låg
grå
dyster
inte alls på humör
men Malin
det blir bättre ikväll va?!?
så idag åker ungarna till deras pappa i en vecka
sportlov!!
då ska det laddas ork och kraft igen

4 kommentarer:

Malin sa...

Ja, känner precis lika och faktiskt är det då det brukar bli roligast. Men egentligen vill jag bara vara hemma och ligga i soffan och tycka synd om mig själv. Varför jag ska tycka synd om mig själv vet jag inte, för det är inte synd om mig alls..haha!

LiNdA sa...

men då är vi iaf två om saken :o)

Anonym sa...

Du såg då inte så dyster ut när jag var in :)
Kramisar

LiNdA sa...

Saker å ting lugnade ner sig på eftermiddagen..
men ibland är man duktig på gömma saker bakom en mask oxå :o)
puss