söndag, februari 01, 2009

Den här dagen..

Morgonen startade med TacoFrukost med sällskapet
E och J
och sen lite tv titt
innan de for hem
trevligt med lite söndagssällskap iaf
och Tack vare E och J
och deras städ i natt
så har jag kunnat legat på soffan
med gott samvete idag
sen blev de hockeyträning
och efterlängtad mat
Nu är jag mest trött
men när kidsen somnat
så ska jag försöka se klart filmen jag somnade ifrån i fredags
och bara mysa soffan

Tack vare arbetskamraterna så är jag ett steg närmare byrån
och TAck vare syster så är tapet på G oxå
kvar är golv, färg och "garderobs" grejer

Tack igen alla som var med igår
De som bangade ur på ett eller annat sätt
de gick helt klart miste om massa skoj
Gårdagen var super
och bjöd på många skratt
Singstar kväll blir det snart igen!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Men det filmklippet kan du behålla för dig själv :)

Malin sa...

Har precis skrivit till Eli på facebook att du och jag var bäst men hon påstår att det var hon??