måndag, januari 05, 2009

Vardagen är tillbaka..

Måndag
Crappy måndag
Vaknar upp efter 10 timmars sömn
skit trött
-26grader ute
att gå utanför dörren känns inte vidare lockande faktiskt
nog för jag önskade kyla
men någon måtta får de faktiskt vara

Skickade iväg några tankar på mess igår
Ops!
inte en reaktion
tror ja skrämde
fast uteblivande reaktion
ger även sitt svar

Sitter även å funderar på saker jag ska göra under 2009
lista på det kommer kanske senare
fast gör ja lista
då blire ett måste
som jag måste göra
fast året har precis börjat
så de ska nog kunna fixas

nu 2koppar kaffe senare så känner jag mig iaf lite piggare
å lunch ska påbörjas

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda!

Vad blir det till lunch? Kanske pannkakor? Smarrigt med grädde o glass till.....

Om jag säger Blästgatan 7.....Vad säger Du då?

Hmmm.......kanske lite rätt ute???

Ha en härlig dag
J65

Malin sa...

Hahahaha!

LiNdA sa...

ja då säger jag..
du är scary :o)
å inga pannkakor idag, jag å pannkakor går inte ihop..
så blir nog mera fiskbullar å potatis :oP

PinkAngel sa...

Murar är till för att rivas, har man känslor för någon så MÅSTE man göra något åt det ...


Kärlek är ett äventyr

Det är inget val någon annan kan göra

Det är ett val man gör från hjärtat

Puss på dig vännen
Håller ALLA tummar
DU är värd det BÄSTA