fredag, januari 23, 2009

Snurrigt värre..

jobba idag var drygt
snurrig känsla
som jag druckit en flaska vin innan jag satte mig i kassan
totalt sullig och vimsig
två dagar ledig sätter tydligen sina spår
när jag kommer tillbaka
och det blir full rulle på engång
med massa folk
röster
prassel med påsar
en Lasse som tuggar
osv osv
men roligt hade jag och M ändå
och passet fick ett slut
roligast var ändå när hennes kassa balla ur
och spottade ut hundringar
och sen strulet med tömningen
ja vi roas lätt ibland
sen har jag och E varit ute å snurrat lite
men värdelöst som vanligt

och nyss fick jag ett mess
svaret blev bara
.. oj.. men tack för det
nu har jag ont i magen

nu blire sängen
godnatt

9 kommentarer:

Malin sa...

Lät som att det inte var svaret som du förväntat dig alltså...synd.

Ja, det har varit en väldigt snurrig och rolig kväll Haha!

Anonym sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Vill bara säga att hela västkusten, inklusive din syrra, just nu står upp o sjunger "Ja må hon leva....."

Hoppas att Du får en bra födelsedag o att alla människor i hela Orsa är extra snälla mot dig i idag.

Tänk.....idag är det trettio år sedan din morsa födde dig....tiden går fort när man har roligt =)

Än en gång GRATTIS

Jonas

LiNdA sa...

Malin: säger bara... du hade rätt om en grej,
det där oj:et var mitt svar,
på ett sms med innehåll jag inte ville skulle komma ur den personen.

Jonas:
TackTack :o)

Anonym sa...

åhh nyfiken..vilken person???
DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR LINDAS 30 ÅRS DAG..HURRA HURRA HURRA!!!!!1

Kanelbullen sa...

Hurraaa!

Kramen!

Malin sa...

Jag var på väg till sängen när jag läste det, får skylla på det...haha!

Ordverifiering: Ga tant
Haha!

PinkAngel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
PinkAngel sa...

Det var jag :) såg att jag hade gjort ett stavfel :O :) skyller allt på hjärnskadan ....

Gör ett nytt försök :)

En tjej blir en kvinna, blir en mamma blir en tant ...
Ett frö blir ett skott, blir ett träd blir en stubbe

GRATTIS STUBBEN ;) :P :D

LiNdA sa...

TAck för alla grattishälsningar :o)