måndag, januari 05, 2009

Mycket får man höra..

å så var de den Äldre hanen som gick i E´s kassa
titta på E
titta på mig
tittade på E
tittade på mig
å sa:
- Är ni syskon??
- haha.. näe de är vi inte
- nähä.. ni ser då lika full i fan ut båda två

Full i fan?!?!
Det var något nytt..
Annars brukar folk mest säga
Vad lika varandra ni är
eller liknande
inte för vi är ett dugg lika varandra
men ja vi skrattade gott iaf

Nu har min mobil varit inne sen den 20e
och när jag frågar M hur de går säger han bara
- Den måste skickas till Polen, de säger väl allt..
så jag gissar på att jag får vara utan den ett tag till?!?!

Men hade jag haft mobilen nu
så hade jag kunnat lägga ut en bild på min nybäddade säng
bäddad med hjärtanpåslakan å grejjer
å sen gardinen med hjärtan på
inte alls min grej
men iaf
med röda lampan jag har
ja då ser de lite
eeh..
Romantiskt ut
Låter de som mig?!?!
NÄJJ!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Hoppas det var bra på jobbet o att din näsa inte blev till is påväg hem. Svinkallt ute.

Öhh...mobilen? Ingen garantigrej?
Skickas till Polen? Låter konstigt..

Aha....där har Du ju en perfekt födelsedagspres. En ny mobil.

Fegade ur gällande bowlingförslag.
Tänkte köra via telefon.
Måste komma på ett bättre sätt att fråga...Vill ej vara störig =/
Blev lite galet....

Ha de bra!
J65

LiNdA sa...

Hej!
fast ja vill ju ha MIN mobil.. å den är inte ens ett år, så garanti går den på..
tydligen så måste det märket jag ha skickas iväg.. :o/

å lugnt med näsan.. jag åkte bilen :o)

jo lite galet kanske ja..
Det är ingen panik med bowlingen, hallen står kvar :o)

Malin sa...

Nej, det var verkligen inte du, hjärtan och romantik och så. Men du kanske börjar mjukna min kära vän :)

Anonym sa...

Mosi kosi med hjärtan..

Fattar inte att du kan köra slut på mobiler som du gör..
Sms freak :)

LiNdA sa...

Mosi kosi.. my ass!!
not for me..
men ja försöker iaf :o)
å en mobil ska väl klara av några sms utan att dö?!?!
de andra har ju haft andra fel, begagnade dessutom.. HA