söndag, januari 04, 2009

Min perversa sida gör sig påmind..

Då jag som en galning letar efter Batterier
då de ska vara det i ett tv-spel
men allt som ligger inne i skåpet är en hel drös med
Glödlampor
Alla som varit med mig till Ikea vet att jag varje gång handlat glödlampor
hur många som helst
haft någon pervers sida
"måste handla glödlampor sida"
fast den har blivit bättre
Nästa gång jag ska iväg
då ska jag handla Batterier ist
för de har börjat gå åt väldigt här nu
å innan vissa får massa konstiga ideér
till varför det går åt
.. så är det pga Gitarren!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm trodde nästan du skulle ta batterierna i "stafettpinnevibratorn"..
pervers??
NÄÄÄÄe

LiNdA sa...

haha..
eeh..
de batterierna räckte inte till iaf..behövde flera :oP

Malin sa...

Han är ju karl!!

LiNdA sa...

ja å de får då allt till snusk.. :o)

Malin sa...

Jag menade han på min blogg pucko!