tisdag, januari 27, 2009

Massa kaos och oreda på jobbet blir...

En sån där dag som får tiden att gå lite fortare
när en kassa är trasig
den andra får service
och i den tredje sitter jag
och Malin
som inte kan packa påsar
står i slutet på min kassa och packar
med panik i ansiktet
ååh vad jag roades
tills vi fick lov byta
fast jag blev inte långvarig som packare
då det blev för mycket kunder
och servicegubben tog en paus så vi fick tömma kön
sista timmarna försvann snabbt
Tack och lov!!

Ringde även VC idag för lite hostmedicin
hostan som pågått i över 1mån nu börjar bli väldigt jobbig
det slutade med att hon ist bokade läkartid
ville kolla upp mig
hon tyckte det behövdes
ja ja
att jag sen var hes när jag ringde hjälpte inte
men den hesheten kommer och går flera gånger om dagen
så det blir i morgon
lär sluta som sist när jag blev tvingad å söka läkare av mina polers
jag blir friskförklarad
men får iaf min hostmedicin

även klippning har jag tid för imorgon
min lediga dag
lediga förmiddagen
blev fullbokad med div grejer

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej LiNdA!

Hmmm....o Du som snackade om att skråla till helgen??? Ok...men borde inte Du bara vara lite mer rädd om dig????

Hostat över en månad???
Låter lite länge tycker jag.

Tror jag vet......Du slarvar med lånkallingarna när Du är ute =)

Ok...det skall lyxas med frisörbesök i morgon.
Kommer säkerligen att bli fin fint.

Ha de bra...o Du...var lite mer varsam med dig själv.

Jonas

Malin sa...

Ja, det var hemskt att packa! Livrädd att göra fel så folk skulle få en skittung och en lätt kasse. Tänk hon som handlade lite och hade två kassar och en ryggsäck. Men hon fick packa själv tillslut Haha! Men tiden gick snabbt hur som helst.

Och jag tycker det var bra att du fick ett läkarbesök. Cia hon kan hon.

LiNdA sa...

Jonas:
jo jag ska skråla till helgen,, det värsta som kan hända är att jag blir lite hes..
men det är jag van vid ändå, och alla andra oxå.. :o) haha

långkalsonger slarvar jag inte med.. eller jo ibland, men då har jag täckbyxor :oP