söndag, januari 25, 2009

Lite bilder och sånt från helgen..



Strulet som jag å Malin hade när vi stängde


Den fina prinsesskronan som jag fick bära hela dagen


Skylten som min mor satte upp mellan ytterdörrarna
som jag såg först 2 timmar senare


hmm..
tulpanbuketten jag fick från en snäll farbror
som råka vara kvar
när jag å malin trodde de var tomt
å jag skämta och beklaga mig
över att jag inte fått en enda jävla blomma på hela dagen
med tanke på andra presenter jag fått
Redbull (Daniel)
Banan ( kund M)
Trisslott ( från kund)
då vände han in igen å köpte till mig
för såklart jag skulle ha blomma
Ops!!
pinsamt som satan
(i bakgrunden
vattenkokaren jag fick av Bästa S)


Fina blommorna som jag fick från Bror och hans tjej
senare under middagen



Hela buketten

Efter middagen med familjen så kom E, J och Bästa S å kidnappa mig
Då planerna eg hade varit Rättvik, men biljetterna var slut
så det blev bowling och några breezer
för sen hem till mig och invigning av Singstar
En riktigt trevlig kväll
Tack E!!
Nästa helg ska de rockas mera med Singstar
då med lite flera låtar vi känner igen och kanske kan texten på oxå

8 kommentarer:

Malin sa...

Ja, fan vilken strulig och rolig helg det varit på jobbet :) Jag kan inte rå för det men jag älskar när det blir kaos..haha!

PinkAngel sa...

Finns en present till :) kommer förbi med den någon dag :)
Den som väntar på något gott ... :):):)

LiNdA sa...

Det gör faktiskt jag med :o)
ju mera kaos det är, desto roligare..

LiNdA sa...

... kan få vänta alldeles för länge :o) :oP

Anonym sa...

Hej LiNdA!

Du verkar ha blivit bra uppvaktad...inte illa.

Måste bara säga att din "30-årsprinsesskrona" är klockren...Ha..Ha... =)
Mycket fin.

En undran??? Vad är det som händer på filmen??? Det ser ut som om det är någon form av sedelmaskin som spottar ut sedlar????

Jonas

LiNdA sa...

Hej Jonas!!

det är våran Cashguard..
som vi matar i pengarna i.
och den ska tömmas på kvällen, men nu var de något fel på den.. så vi fick dra ut hundringarna, en å en.. för annars bara pep det och allt stanna.. haha

Anonym sa...

Hej LiNdA!

Öh....dra ut hundrasedel för hundrasedel....det måste ju ha tagit evigheter.

Kan tänka mig att det är ett par st 100-lappar frampå stängningsdax.

Hejsan svejsan

Jonas

LiNdA sa...

jo det tog en stund extra.. mot för vad de brukar göra.
men vi hade väldigt roligt, så det gick ganska snabbt ändå :o)