fredag, januari 09, 2009

jaha, Nej inte är jag den som är den..

Varsågod
KARAOKEAFTON
Nyår 2008

13 kommentarer:

Anonym sa...

=(

Bahhhh.....
Kommer inte åt filen.....
Fast jag skall jobba hårt på det.

Måste bara se...... =)

Jonas.

LiNdA sa...

haha..
ja inte gör de mig något om du inte kommer åt den :oP

Anonym sa...

Nää...jag skall banne mig komma åt den.

Om inte....så ber jag din syrra framföra till hennes kompis att jag blir glad om hon skickar den till mig.

Skall se en..... =)

Jonas.

Anonym sa...

Är det bara jag som inte kan filmen? =(

Jonas.

LiNdA sa...

ingen aning..
jag kan iaf se :o)
bara inse.. det är inte meningen att du ska se den.. ha ha

Anonym sa...

Bläääää...jag skall. ;)

Hmmmm....får kanske ta det via jobbet....He He....bättre datorer.

Varma, eller kalla färger? =)

Jonas

LiNdA sa...

varma eller kalla färger?!
de beror väl på vad färgerna ska användas till :o)

Anonym sa...

Aha...jo...det beror på.

Tänk dig ex. att då Du inför en helkväll,iförd din nyinförskaffade klänning...ja...folk runt om i Orsa,eller var det nu blir någonstans, kommer att stanna upp och säga "Kors i taket...LiNdA bär klänning...wow...hon passar ju perfekt i det, kanonfin"

Då....när klänningen införskaffas, så kan det vara bra å veta om Du klär bäst i varma, eller kalla, färger.

Hmmmmm jag tror kalla...dock ej säker.. =)

Jonas

Malin sa...

Ska mannen försöka få på dig en balklänning? Haha! Lycka till säger jag bara :)
Och du Jonas...jag kan inte heller se hur hon sjunger...

LiNdA sa...

Det är ju det jag försöker säga..
kommer aldrig hända.
jag skulle vara så obekväm så jag skulle kräkas :o)
den där riktigt kvinnliga sidan finns lixom inte..

klippet spelas upp i VLC media player.. iaf hos mig :o)
det är nog inte meningen att vissa ska kunna se klippet.. ha ha
fast MAlin, du har ju hört mig sjunga förr :o)

Anonym sa...

Hej Malin!
Nä....det var väl inte min tanke att tvinga ner LiNdA i en balklänning...Jag menar....jag tror att hon skulle passa fint i en vanlig aftonklänning.


Du LiNdA..kanske vore det en bra vinst i en bowlingmatch....LiNdA i en aftonklänning o en midda på en nice restaurang...kanske i Sthlm..Varför inte inleda med ett besök på ex. Operan...innan middagen? Varit där?

...snicksnack om avsaknaden av den "kvinnliga sidan" o "muren". Helt övertygad om att den finns där...försöker bara vara hårdkola... =)

Jonas

LiNdA sa...

*hosthost*
vänta lite här nu!!!
jag kommer aldrig bära någon aftonklänning..
skulle inte vara någon vacker syn.
och nice restaurang i sthlm å operan..
säkert trevligt!
men. jisses vad obekväm jag skulle vara..
Alltså, jag är mera jeans å tröja typen som tar en big meal vid gatuköket :o)

jo jag är nog tråkig å bekväm,
men thats me..

Anonym sa...

Ok.....
Man skall aldrig säga aldrig...

Känna dig obekväm????
Ok..Du må vara hur mycket tröja o jeanstypen som helst, men jag är övertygad om att Du absolut skulle vara en vacker syn i en aftonklänning ;)

Man kan ju alltid kasta av sig den då kvällen är slut, o mysa o goosa i andra kläder.

Det är ju själva grejen att få klä sig fint o ha en helkväll.....Du....det kan ju till o med bli romantiskt =) Hmmmm...då skulle Du få hjärtklappning.

Tror inte alls att Du är en tråkig person. Du har humor...superviktig egenskap. Var rädd om den.

Jonas