onsdag, januari 07, 2009

Det har varit en ganska bra dag..

Men den har varit så lååång
kan de bero på att jag inte sov bort halva idag?!?!
Tog iaf ut barnen på promenad idag
medans solen fortfarande var framme
blev nästan 2 timmar ute
me snökastning
bråk
tårar
gräl
skratt
å massa bus
å Selma kläckte kommentar
- dina pojkar är väldigt känsliga!!
när de satt på varsin ände på snöhögen å fällde några tårar
av ilska
å surhet
ja vardagen är inte en dans på rosor direkt

Annars har jag fått undan alla kassar med kläder
sen ungarna varit borta
Tvättat
Hängt tvätt
Röjt lite i köket
Pratat med syster i tele om hur jag ska göra i hallen
med tapet å färg osv
Spelat GH
Fått i mej lite av Aloe veran.. (ska försöka göra rutin av det, den smaka ju inte hallon, men den gled ner)
Kollat Tv
En sån där skön ledig dag

imorgon är vardagen tillbaka på riktigt
skolan börjar
å väldigt tidig uppgång
puh!!
å denna tele
som jag märkte i tisdags
går det bara att snooza med i 30min
sen slutar den funktionen automatiskt
hoppsan!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att du använder din julklapp :)

Varför snooza..ställ kl 30 min senare och GÅ UPP DIREKT istället...

kommer bli grymt m hall,färg o tapet..

LiNdA sa...

jo jag försöker ju iaf :o)
men vet du hur skön den där stunden är, när man får stänga av larmet å somna om en stund till..
blir man piggare?
Absolut inte!!
mera trött snarare..
men jag ska bli bättRe på det, mindre snooz för Linda :o)

jo hallen kommer å bli bra.. allt blir bättre än den är nu.

Malin sa...

Äh, snooza är ju ditt andranamn, så det kan du ju inte sluta med heller förstår du väl!