onsdag, januari 07, 2009

Dagen so far

Klockan var ställd på 9
klev upp kvart över
å väckte kidsen
eller ja
Simon var iaf vaken, men satt i sängen å lekte
Linus skulle få hem kompis till halv
drog igång kaffebryggaren
vid 10 tiden
kom även 1gubbe å 1kille hit å ringde på dörren
de måste blivit chockade när
Fröken TakRas öppnar
men men
tur jag iaf kommit i bästa hemma outfitten
de skulle dra in fibernätkabel eller liknande
de fixade de snabbt iaf å sen drog de vidare
och nu 3 koppar kaffe senare
har jag iaf vaknat till liv
å imorgon börjar skola å uppgång kl 7
suck!!
Så vad göra resten av dagen??
kallt är det ute oxå
å jag har extra barn att roa
fast just nu roar de sig själva väldigt bra
TAck å Lov!
Lunch snart iaf

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej LiNdA!

Vad menas med en person som är "Fröken TakRas"?

Härligt med tidiga morgonar...=)

Bra tips om det, vilket det verkar vara, är svinkallt ute. Köp/låna en bra bok, plocka fram din mysigaste filt, koka en kopp te, sälj ungarna på loppis, och mys i soffan.

Ha de bra!
Jonas
(J65)

LiNdA sa...

Hej!!
TakRas = ingen vidare vacker syn :o)

böcker har jag Massor av, är inte inne i någon läsar period just nu dock..
sälja kidsen, näe.. skulle inte vara värt det, tror inte jag får mycket för dem :o)
å sen vill jag nog ha kvar dem ändå, å så åker de ändå på fredag igen, haha

ha de gött

Anonym sa...

Ha ha ha...."Tror inte jag får mycket för dom"

Du är en hårdnackad mamma =)

Jaha...far dom till sin farsa på fre?

Då tror jag kanske att det blir livat i Orsa i helgen?

Jonas

LiNdA sa...

jo är hans helg..
nejdå de blir lugnt i helgen, jag ska jobba så..
då brukar de inte hända så mycket.. men jag ska inte säga något, ibland kan de hända grejer ändå :o)

Anonym sa...

Ha en bra kväll.

Nu skall jag slagga ett par timmar, om jag har tur. Sedan blir det jobba i natt.

Jaga bovar =)