torsdag, december 11, 2008

Tog längre tid än planerat för denna shoppingrunda

5timmar tog det innan vi var klara
en hel del blev shoppat
även julklappar
å jag shoppade även ett guitar hero till mig själv
ops!!
god jul lixom!!
stod å spela lite i butiken
tyckte de gick skitbra
jag rockade
på nivå Easy.. ofc
men kände mig nöjd
efter mig kommer grabb modell yngre
å ställer sig å lirar på nivå supersvår
å spelar hur lätt som helst
*mummel*
min lycka över mitt resultat den försvann fort
roligare lira runt såna som är jämnlika
så jag gick snabbt därifrån
och hoppades på han inte såg mig lira
å såg hur nöjd jag var
Asshole!
vänta tills jag tränat ett tag
ska jag glänsa ordentligt i butik.
även lite nya kläder blev de shoppat
å ja
shoppoholicgenen slog till å kortet drogs friskt
bara ungarna lagt sig så ska jag kolla vad jag eg handlat
och när jag stod i provhytt
så högg de till i skulderblad
å jag kunde knappt röra mig
nu kan jag knappt röra huvudet till höger
för då gör de ont höger skuldra
en mera brännande känsla
ont satan iaf
men värker inte i nacke eller någon annanstans
myskO!
jag verkligen älskar min kropp.... inte!
å tröjorna jag gjorde tryck på
de är skickade och på G
mor är orolig för jag ska ha på mig tröja vid julbordet på lördag
med text som hon får skämmas över
ha ha
det är lugnt
Andas ut
står på latin
är nog inte många som förstår texten

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara att acceptera att när man är så nära 30..hmm... harkel.. Jag menar 25...så ÄR MAN EN GAMMAL NUCKA OCH KROPPEN FUNGERAR INTE LÄNGRE. Du får börja träna..plocka äpplen, plocka äpplen.
Jag är bara 16 så jag har många år kvar :P

Anonym sa...

och tshirt kan nog inte bli värre än den gången du entrade kyrkan med din gris nuppar tröja

LiNdA sa...

Men fuck U :oP
och i kyrkan.. har jag haft den där oxå?!?
hoppsan kerstin!!
vet jag hade den en gång till lekaMedBarnenVidProstGården stunden.
aja, inte är jag den som är den.. de bjuder jag på :o)