tisdag, december 02, 2008

Ibland rullar dagarna bara på..

jobbat 7-17
hämta barn + ett extra barn
hem
slängt ihop mat
åt ett helt jävla kompani
ögonmåttet var lite snett idag
satt igång diskmaskin
å nu är jag det snart dags för P-möte
jävla stress hela dagen!!
och jag är skittrött

Men jag har iaf fått lite gRatis snus idag
och en 300kRonors penna
han höjde pennan till skyarna och var imponerad av den
den låg i kartong
och i ett fodral
jag fick lov ta hem den
och inte använda den på jobbet
Jag tycker det är en helt vanlig penna
men Tack Tack!!

5 kommentarer:

Malin sa...

En penna hmm...va är det mot bilen som JAG fick. Visserligen fick han låna den på heltid men ändå. Det är min bil!

Malin sa...

Nä, men den var ju garanterat skitsnygg förstår du väl...fast det var en opel..hmmm...

Malin sa...

Vaddå 5 minuter..jag äger den ju än!

Malin sa...

Visst fan...

Malin sa...

Jaha...ja, jag är inte alls avis på den. Inte ett dugg faktiskt.... Jag hatar pennor, använder dom faktiskt aldrig. Är inte någon pennälskare alls...faktiskt..