onsdag, december 10, 2008

Detta om julklappar

mor frågade mig häromdagen vad jag önska mig
så jag rabblade upp
skinnställ, handskar, stövlar, wii, guitarhero, bärbar dator, byrå till hall, tapet, golv
hon såg inte vidare imponerad ut av önskemålen
för dyrt?!?
jag blir äldre, leksakerna blir dyrare
-inget du önskar dig som kostar under 100lappen?
- Eeh.. Bh från underveket då?
- Haha, för 100kr får du inte ens spännet bak
- Hmm.. nej då är det inget

men om jag önskar mig tandkräm (pro emalj) å hårspray (shockwaves) då?!
(så ni vet vilken sort ja använder)
då får jag ju flera för 100kr
är ju sånt där skit som jag hela tiden måste köpa nytt av
å Jaaaa
jag tillhör dem som gillar att få paket
eg bryr jag mig inte om innehållet
bara jag får paket

1 kommentar:

Malin sa...

Du låter som min pappa: 'Jag önskar mig bara en sak, en storbildstv'. Det sms'a han till Lovisa när hon frågade vad han ville ha haha!