lördag, december 20, 2008

Dagen so far..

ja igår kväll så lirades det gitarr
och TAck vare J som förklarade hur man gjorde
så lyckades jag låsa upp MASSA låtar
så var svårt sluta spela
hoppsan vad klockan blev mycket
men tänkte,
jaja what ever
får ju ändå sova imorgon
men tjena kerstin!!
telefon har ringt
det har messats
and so on
så var lika bra kliva upp
fast klockan blev nog 9,30 innan jag klev ur sängen
SEn kom S hit på kaffe
å sen var jag ner med min mobil
den dog igår
blev svart
å sen gick de inte mera
tur jag har garanti
(nu sitter jag här med min fars
fattar NAda
men men blir säkert bRa)

blev en vända till mora med S oxå
lyckades handla en julklapp el tre
medans S hade shoppingdille
till sig själv
och före Mora så letade vi Simon som hamnade på villovägar
då han letade bilaffären
ist för
mobilaffären
men de gick bra det oxå
fast ibland är min vardag faktiskt lite spännande

nu e jag trött
men ska väl bära ner den där förbannande granen
jag har ingen vidare lust till det
om ni inte märkt det!!
flera plusgRader ute
blött
slask
Skit!!
om jag ens hade börjat känns lite julkänsla där för en stund
så är den garanterat död nu

Inga kommentarer: