söndag, december 14, 2008

--------------------------------

Jag har hela dagen försökt skriva om hur skoj vi hade de på julmiddagen i Grönklitt
hur vi höll låda vid vårt bort
jag och H
så tillåmed de 4 gamlingarna bredvid tyckte vi skulle vart på scen
för vi var skoj som höll igång så till uppträdandet
hur kul de var på MoH
men har hela dagen haft konstig känsla i kroppen
oro
ångest
olust till max
inget har stämt
å jag messar dig för prata av mig
men ditt svar kommer aldrig
å när jag sen får samtalet som säger att du varit med i en olycka
det ryktades så
så mycket tankar
ringer dig men inget svar
du ringer upp
trodde jag
det var din mor
och de var du som varit med i olyckan
jag frågar hur det är
din mor börjar gråta i telefon
de värsta tankarna snurrar runt i huvudet
Fy vilken otäck känsla
innan hon säger att det är bra
så skakis har jag nog aldrig varit
Vad skulle jag göra utan dig?!?!
jag är så glad å tacksam för att du är hel å lever
och att allt verkar bra so far
Änglavakt!!
Du är min bästa H
jag har inte ens ord till att förklara hur mycket du betyder för mig

jag kommer in imorgon iaf
love u bejb!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch! Vad har hänt?

PinkAngel sa...

tack vännen
du är underbar och jag är hemma igen ... mörbultad men hemma ...
kramis