onsdag, november 05, 2008

nov horoskopet å blåtandsflirta

Vattumannen
Ett par romantiska veckor i början av november kompenserar fint för de vardagsproblem som också drabbar denna månad. Det rör sig mest om småsaker, men sådana kan också irritera, och då fungerar kärleken som en suverän tröst. För dig som är singel kan det gå mycket hastigt att ramla in i ett förhållande, men du behöver inte oroa dig – av praktiska skäl går tempot ner till ett något mer normalt tempo efter ett litet tag. För dig som har en partner redan är stämningen mycket viktig, kärleken glöder bäst i en mysig atmosfär.
Bästa chansen: Kräfta, Jungfru, Fisk.
Bästa stället: På möte.
Bästa datumen: 5-6/11


hmm
bästa datum idag å imorgon,
möte ska jag på strax, men med linus lärare
så nja
detta kanske är bättre satsa på, om inte annat lite skoj

3 kommentarer:

Malin sa...

Bästa chansen: Vädur, Skytt.

Bästa stället: På dansgolvet.

Bästa datumen: 5-6/11.

Vädur? Skytt? Känner jag några såna tro? Och dansgolv, när ska jag ut och dansa då och hur ofta dansar jag? Bästa dagarna idag och i morgon, jag me. Konstigt det här...

Malin sa...

Och för blåtandsflört måste man nog vara där det är lite mycket folk. Du får börja åka buss eller så...haha...eller det kanske är prefekt på jobbet. Lovisa skrev som 17 med någon på förra årets 'monsters of mora' Haha

Malin sa...

Just ja, du ska ju dit! Jag kanske ska på talangjakt i Mora, det kanske ger nåt...haha!